Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020.
Wrocław, 12.02.2019r.
.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Duo med Marzena Dominiak ul. Inowrocławska 21a, 53-653 Wrocław
NIP 89410- 29- 566, REGON 930796654
W związku z realizacją projektu: „Promocja marki Duo-Med na rynkach zagranicznych” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Oś priorytetowa 3.Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacja innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie 3.3.3. Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
zaprasza do składania ofert na realizację zakupu usług:
Usługa Doradcza
1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Dostawca będzie zobowiązany wobec Zamawiającego i na jego rzecz do sprzedaży i wykonania usługi przedmiotu zamówienia.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej bądź wariantowej. Ofertę należy przygotować na podstawie załącznika nr 2.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, nazwą firmy lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub usługi równoważne, czyli o parametrach niezgorszych od przedłożonych w załączniku nr 1, co oznacza, że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji.
Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub usługi uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian.
Zaleca się, aby Dostawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Wyklucza się możliwość roszczeń Dostawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację.
2. Miejsce realizacji zamówienia
Wrocław
3. Sposób obliczania ceny
Opis sposobu obliczenia ceny:
Obliczona przez Dostawcę cena ryczałtowa oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Dostawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Dostawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty. Dostawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w zapytaniu ofertowym – załączniku 1. Oferta cenowa winna zostać sporządzona zgodnie z wzorem załącznika nr 2.
4. Zawartość oferty
- Ryczałtową cenę przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem poszczególnych pozycji.
- Opis/parametry przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1.
- Doświadczenie na rynkach usług medycznych, w tym usług Premium,
- Publikacje dotyczące tematyki usług medycznych i pracy z pacjentem,
- Tytuł naukowy, znajomość rynków międzynarodowych i języków obcych
5. Kryteria oceny ofert
Ocenie w ramach kryterium (K) podlegać będzie:
- (K1) – Cena zamówienia – max 50%
- (K2) – Doświadczenie na rynkach usług zagranicznych, w tym usług Premium – max 25%
- (K3) – Publikacje naukowe w renomowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym – max 15%
- (K4) – Tytuł naukowy, znajomość rynków międzynarodowych i języków obcych max 10%
Ocena (K) kryterium obliczona zostanie jako suma ocen podkryteriów:
K = K1 + K2 + K3+K4
Kryterium (K) może uzyskać maksymalnie 100 %.
Kryterium K1:
Kryterium K1 będzie obliczane zgodnie ze wzorem:
K1 = (C0 : C ) x 50%
gdzie:
C0 – najniższa cena, C – cena badana,
Kryterium K2:
Kryterium K2 będzie obliczane zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Doświadczenie na rynku usług międzynarodowych w tym usług grupy Premium
- 5 szkoleń na rynkach międzynarodowych w tym 3 z usług grupy Premium – 25%
- 3 szkolenia na rynkach międzynarodowych w tym 1 z usług grupy Premium – 15%
- 2 szkolenia lub usługi na rynkach międzynarodowych w tym 1 z usług grupy Premium – 10%
- 1 szkolenie lub usługa na rynku międzynarodowym w tym 0 z usług grupy Premium – 0%
Kryterium K3:
Kryterium K3 będzie obliczane zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Publikacje dotyczące tematyki usług medycznych i pracy z pacjentem
- 5 Publikacje naukowe w renomowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym-15%
- 3 Publikacje naukowe w renomowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym-10%
- 1 Publikacja naukowa w renomowanym czasopiśmie o zasięgu międzynarodowym- 5%
Kryterium K4:
Kryterium K4 będzie obliczane zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Tytuł naukowy, znajomość rynków międzynarodowych i języków obcych
- Tytuł naukowy (profesor lub doktor habilitowany), znajomość 3 rynków międzynarodowych i 3-ch języków obcych – 10%
- Tytuł naukowy (doktor), znajomość 3 rynków międzynarodowych i 3-ch języków obcych – 5%
- Tytuł naukowy (magister), znajomość 3 rynków międzynarodowych i 3-ch języków obcych – 0%
W razie uzyskania przez dwie lub więcej firmy takiej samej ilości punktów, zamawiający przeprowadzi dodatkową rozmowę kwalifikacyjną w celu wyłonienia zwycięzcy.
Oferta powinna być przygotowana w języku polskim.
6. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- osobiście: gabinet Duomed ul. Inowrocławska 21a, 53-653 Wrocław
- pocztą: Duomed ul. Inowrocławska 21a, 53-653 Wrocław, z dopiskiem Sara Targońska – Go To Brand
- mailem: s.targonska@duomed.pl
Termin składania ofert: od 14.02 do 26.02.2019 do godz. 16:00 (decyduje data i godzina wpływu do firmy)
7. Udział oferenta w postępowaniu wymaga przedstawienia do oferty załączników wskazanych poniżej:
- Kopii aktualnego, nie wcześniejszego niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem.
- Potwierdzenie posiadania potencjału do świadczenia usługi doradczej, w postaci oddziału firmy, jej przedstawicielstwa lub współpracowników na rynku, którego dotyczy przedmiotowa usługa doradcza lub od podmiotu bezpośrednio działającego na tym rynku.
- List referencyjny lub potwierdzenie wcześniejszej współpracy, z przedsiębiorcami wchodzącymi na rynki zagraniczne lub działającymi na rynkach zagranicznych.
8. Rozstrzygnięcie/ wybór oferty
Rozstrzygnięcie procesu wyboru oferty odbędzie się w terminie do 5 dni od daty zakończenia terminu składania ofert. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru oferty zostaną przekazane do wiadomości zwycięzcy drogą mailową w terminie do 10 dni od daty zakończenia terminu składania ofert. Wyniki zostaną opublikowane na stronie internetowej firmy.
9. Sposób udzielania informacji i wyjaśnień
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela Sara Targońska, e-mail: s.targonska@duomed.pl, tel. 886 990 700
Z poważaniem,
Marzena Dominiak
Duo-med
Zapytanie ofertowe – usługa doradcza
zalacznik nr 1 – zapytanie usługa doradcza
zalacznik nr 2 usluga doradcza